Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Test szóstoklasisty

Dzisiaj moje dziecko pisze swój pierwszy ważny egzamin i zdecydowanie to ja bardziej przeżywam ten fakt.Moja A. nie okazywała oznak zdenerwowania ani nawet lekkiego niepokoju.Dobrze to czy źle ,nie wiem.W każdym razie wierzę ,że sobie poradzi.A. wszyscy trzymamy kciuki i bardzo Cię kochamy:)
Ostatnio dostałam od mamy mojej ,która za oceanem mieszka :) olejki ? smakowe do kawy.Nie jestem żadnym znawcą kawy.Piję kawę rozpuszczalną z dużą ilością mleka lub frappe.Wiem ,wiem że nie zdrowe i takie tam jednak mi smakuje i tyle.Wracając do olejków ,mam cztery o smkach orzechowym,karmelowym,malinowym i irish cream.Mi najbardziej smakują malinowy i karmelowy.Dodaję łyżeczkę i smak jest dla mnie w sam raz.Swój starbucks mam teraz w domu :)A.

4 komentarze:

  1. to trzymamy kciuki za egzamin :)
    I zazdrosczę pysznej kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Test napisany a jak okaże się w czerwcu.Kawa wypita dzień zaliczony :)Pozdrawiam Anna

      Usuń
  2. O kurczę, nie tylko chrześniak nas łączy, mój starszy syn też pisał test 6 klasisty. Jak wyszedł to był bardzo zadowolony, ale w domu jak zaczeliśmy sprawdzać wyniki to minę miał gorszą :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było dokładnie tak samo :) Ale może będzie dobrze ,byle do czerwca.Pozdrawiam Anna

      Usuń