Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wyróżnienie od Milli

Zostałam wyróżniona przez Millę-między dwoma domami.Niespodziewałam się ,bardzo dziekuję i zapraszam do odwiedzania kawałka świata Milli http://igrys123.blogspot.com/

Zasady:

Wyróżnienie do Liebster Blog jest przyznawane od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów
więc daje możliwość ich rozpowszechniania.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 otrzymanych pytań od osoby ,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga,który Ciebie wyróżnił.

Ja nominuję teraz dwa.Jak tylko znajdę więcej to przekażę dalej :)
Oto moje odpowiedzi:

1.piosenka...upojenie AMJ
2.książka...Weronika postanawia umrzeć i setki innych
3.widok z okna...kamienica po drugiej stronie ulicy
4.jeszcze raz...wakacje u babci
5.za mało...cierpliwości
6.za dużo...kg
7.zapomniałam...zapomniałam
8.podróż...Portugalia ,kiedyś...
9.duchowy przywódca...nie mam
10.cytat..."zawsze po burzy wychodzi słońce"
11.wracam do...wspomnień ,często

Moje wyróżnienie daję:
Moje pytania:
1.dzień/noc
2.kino/teatr
3.złoto/srebro
4.optymista/pesymista
5.być/mieć
6.moje paranoje...
7.miasto/wieś
8.lubię gdy...
9.buty/torebki
10.choleryk/oaza spokoju
11.szpilki/trampki
   
                          Miłej zabawy , Ania.

7 komentarzy:

  1. Dziekuje za wizyte u mnie :-) serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tego 5 punktu to się zgadzam.
    W tym punkcie jestem bardzo podobna Hahah ;33
    Ciekawe odpowiedzi.
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze ,że mnie to strasznie przeszkadza jednak nie potrafię pobyć się tej okropnej cechy.Jedyne pocieszenie ,że nie jestem sama.Pozdrawiam i zaglądam ;)

      Usuń
  3. DZIĘKUJĘ:)) Już myślę jak solidnie wykorzystać to WYRÓŻNIENIE. Nie znam tylu nowych blogów...ale coś wymyślę:)) Pozdrawiam, gratuluję i dziękuję za bywanie u mnie. Wiosenna buźka!

    OdpowiedzUsuń