Translate

wtorek, 16 kwietnia 2013

Kim jestem ?

Czasami nachodzi mnie takie pytanie .Napewno jestem matką ,żoną ,córką.Potem siostrą i koleżanką.To jest oczywiste.Jednak ,w której mnie jest najwięcej mnie samej?Nie wiem.Nigdy nie miałam okazji mieszkania samej.Uważam ,że człowiek powiniem mieć możliwość pomieszkania samemu aby się poznać.Bycia trochę egoistą ,myśleniu tylko o sobie.Czasami brakuje mi tego.Wiem jedno ,jestem zwykłą kobietą ,popełniam miliony błędów,bywam złośliwa ,niefajna.Mam tyleż samo wad co zalet.Jak wszyscy.Oto cała ja.

2 komentarze:

  1. Najwazniejsze, że się zastanawiamy nad sobą, mamy czas na refleksję, a to oznacza, że pracujemy nad sobą. Ja miałam okazję pomieszkać sama, ale raczej nie pomogło mi to za bardzo w odnalezieniu siebie :-) To chyba przychodzi samo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek się uczy siebie przez całe życie ,jednak brakuje mi jednego ogniwa -samotności.Nie wiem , i już się nie dowiem co by mi to dało.Taki dzisiaj sentymentalny dzień mnie naszedł.Serdecznie pozdrawiam Ania

      Usuń