Translate

czwartek, 11 kwietnia 2013

Jedzenie

Lubię jeść.Gotować też lubię.Mimo tego ,że jedzenie jest ważną cześcią mojego ,naszego życia to nie jestem przesadnie skrzywiona na zdrową żywność.Staram się wybierać produkty dobre jakościowo i  używać jak najmniej półproduktów , jednak przyznaje ,że zdarza mi się zgrzeszyć.Jak czytam ,czy to w prasie,czy na blogach o demonicznych parówkach ,to już taki standard ,to mam ochotę kupić sobie kilo tego niezdrowego jedzenia i wszystko zjeść i popić colą.To chyba wynika z mojej przekory :) Nie lubię przegięć w żadną stronę , w każdej dziedzinie życia.Jem to ,na co ma ochotę mój organizm ,tylko wszystko z umiarem.Nie podążam ślepo za modą ,czy to w ubiorze,wychowywaniu dziecka i w końcu jedzenia.Tak mam.A.

9 komentarzy:

  1. Każdy (chyba) ma chwilę słabości i ochotę na coś niezdrowego :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak słyszę"eko" to nóż mi się w kieszeni otwiera. I mam dokładnie tak jak Ty - nie lubię przegięcia w żadną stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oj tak.Cieszę się ,że nie jestem odosobniona w swoich poglądach.Pozdrawiam Ania :-)

      Usuń
  3. oj ja też mam mega ochotę na cos niezdrowego czasem :D zaraz idę chyba zrobić sobie tłuste tosty :P hehe :) a tak serio, to nigdy nie pilnowałam się jakoś specjalnie ze zdrową zywnością, i nie mam problemów zdrowotnych :) być może dlatego, że odkąd pamiętam sport w moim życiu odgrywa bardzo dużą rolę :) Też zawsze jem to na co mam ochotę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak raczej kiepsko ze sportem,lubię oglądać :-) Jedzenie powinno nam sprawiać przyjemność i tego się trzymajmy :) Pozdrawiam Ania

      Usuń
  4. Jedzonko jedzonkiem ale masz bardzo ładną kuchnię:-)

    OdpowiedzUsuń