Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Sunday- Monday

Chyba w końcu się doczekaliśmy ,ale ciii żeby nie zapeszyć.Wczoraj na niedzielnym targu zakupiłam truskawki.Tak się ładnie prezentowały ,że nie mogłam się powstrzymać.Nie powiem ,że były to najlepsze truskawki jakie jadłam ale nie były też najgorsze.Pachniały nawet , jednak  nie były słodkie.Ostatnio zauważyłam ,że modne są kokardki wpięte we włosy.Podoba mi się ten pomysł i korzystając z z tego ,że byliśmy na zkupach postanowiłam sobie kupić takową ozdobę ,tylko teraz nie wiem czy aby nie jestem za stara:( Za tydzień przylatuje moja mama ,nie widziałyśmy się na żywo cztery lata.Będzie tylko trzy tygodnie ,więc muszę ten czas wykorzystać maksymalnie.Będzie fajnie.A.

4 komentarze:

  1. Hej zapraszam do mnie po łańcuszkowe wyróżnienie, pozdrawiam
    piękne te truskawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i podam dalej z przyjemnością :) fakt piękne są a raczej były.

      Usuń
  2. allle truskaweczki :D mniam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak bardzo łaknę wiosny,że na widok tych truskawek ucieszyłam się jak dziecko :) Dziękuję za komentarz i odwiedziny ;)Pozdrawiam

      Usuń