Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Portugalia

Moim marzeniem jest wyjazd do Portugalii.Kocham ten kraj całym sercem ,mimo tego ,że nigdy nie byłam.
Moja fascynacja zaczęła się od muzyki.Fado ,cudna muzyka ,w której jest coś ,co mnie urzeka.Nuta romantyzmu i tęsknoty wyśpiewywana w przepięknym języku .Alfama ,najstarsza dzielnica Lizbony ,w której pod koniec XIX w. narodziła się muzyka fado.Do tej pory jest to najwłaściwsze miejsce do odkrywania tej pięknej muzyki.Często wizualizuję sobie moje marzenia i przeglądam strony agencji nieruchomości i oglądam mieszkania na sprzedaż :) Jak już się robi ciepło i otwieram drzwi balkonowe to wyobrażam sobie ,że mieszkam w Lizbonie.Pomarzyć dobra rzecz.Na dobry początek mam małą miseczkę i dzbanuszek made in portugal ,które przyleciały do mnie od mamy.A.

2 komentarze: