Translate

środa, 10 kwietnia 2013

Sunny day :)

Sezon na baletki uważam za otwarty.Fajnie dzisiaj ,tak ciepło i przyjemnie.Już się nie mogę doczekać kiedy zaczną kwitnąć drzewa.Jest to dla mnie zdecydowanie najprzyjemniejszy okres wiosenno-letni.W poprzednim miejscu zamieszkania mieliśmy dookoła ogródki i mogłam dowoli się naooglądać kwitnących drzew i kwiatów.Teraz mieszkam w samym centrum miasta (niedaleko Wrocławia ,może któraś z Was mieszka gdzieś w okolicy ? :) i mam raczej nikły kontakt z naturą nad czym ubolewam.Mam nadzieję ,że kiedyś zamieszkam na wsi ,takie moje marzenie.
Moje dziecko otrzymało pierwszą w swojej edukacji szkolnej ocenę niedostateczną.Chyba to takie przypieczętowanie końca nauki w szkole podstawowej.Cieżko mi było przyjąć ten fakt do wiadomości ;) A w przyszłym tygodniu jadę na kilka dni nad morze ,do Gdyni.Cieszę się już na ten wyjazd.Mam nadzieję na odpoczynek i spędzenie czasu z obojgiem rodziców i bratem na raz.Będzie się działo ,tyle temperamentów w jednym miejscu :) A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz