Translate

wtorek, 25 czerwca 2013

Sentymentalnie

Za trzy dni koniec roku szkolnego.Niby zadne istostne wydarzenie ,jednak dla mnie bardzo ważne.Dziecko moje kończy szóstą klasę ,a co za tym idzie kończy szkołę podstawową i wyrusza dalej.W świat gimnazjalisty.Bardzo sentymentalnie podchodze do tego wydarzenia.Pamiętam dokładnie jak poszła do zerówki wydaje mi się ,że było to kilka miesięcy temu.Minęło siedem lat.Bardzo dobrze wspominam ten czas.Pewnie duża zasługa w tym dziecka mojego.Przez wszystkie lata uczyła się bardzo dobrze ,z zachowaniem też nie było problemów a co za tym idzie wywiadówki były dla mnie przyjemnością.Jutro idzie na swój pierwszy bal.Bal szóstoklasisty.Ostatni ze swoją klasą ,w swojej pierwszej szkole.Mam nadzieję ,że będzie miała piękne wspomnienia.Ja napewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz